Blogia
ningures

Ninguén

Ninguén Se hai q falar de min, o primeiro a dicer é q son "raro, no digo diferente, digo raro" (La Casa por el Tejado), tamén son un peixe nunha gaiola, "soy todo lo q me pasa" (El ojo que me mira).
Facendo así un pequeno resumo da miña personalidade, se ben son muito mais complexo q todo isto, e non por iso deixo de ser excesivamente sinxelo.
As letras das cancións... As veces serven de espello, muito mellor q un de vidro, por sorte eu vou mirandome nas pucharcas, eu non preciso espellos (Feo).
Teño muitas mais cancións, tantas coma defectos, tantas q ao mellor as persoas noctambulas, esas q non poden durmir e pasan as noites vendo o teletenda agardando ver un incrible pelapatacas ou ter unha butterfly pillow pra durmires ben, poderían ter visto o anuncio do meu recopilatorio de cancións :"NON DIPOÑIBLE EN TENDAS, SO AQUI PODERÁS MERCAR O MELLOR DA MÚSICA DEPRIMENTE NUN MAGNÍFICO ESTUCHE DE 20 CDS E A UN PREZO INCRIBLE" "E SE CHAMAS AGORA, AGASALLÁMOSTE CUNHA BUTTERFLY PILLOW"

0 comentarios